nicolevanklink.reismee.nl

Rarotonga

Nog een laatste week hebben we ons vermaakt op bounty eiland Rarotonga, deel van de Cook Eilanden. We hadden een appartementje direct aan het strand, dus we hebben onze dagen grotendeels gevuld met van ons dek naar de zee lopen en weer terug. Voor de deur was een grote lagune, met kraakhelder water, wit zand, en koraal met allerlei visjes. Daarnaast hebben we nog een ochtend gedoken waar we nog veel meer heel mooi koraal en vissen hebben gezien.

Maar na ongeveer 12.000 km met de auto, 9 vluchten (nog 3 te gaan), zijn we nu ongeveer 16.000 km van huis, en gaat de terugreis beginnen. Na 2 flessen factor 30 en 2 flessen factor 50 hebben we intussen een aardig kleurtje gekregen, maar wordt het nu tijd voor de Nederlandse winter. We hebben een fantastische reis gehad, en we hopen dat jullie het leuk vonden om onze avonturen te volgen. Tot snel!

Denise

Het was super leuk om te volgen! Alvast een goede reis terug en tot snel!!! Xxx

Vicky De Jonghe

Hallo. Wij vertrekken binnen enkele weken richting Cook islands en hadden graag accomodatie tip gekregen. Waar verbleven jullie? www.tangatanga.com/walvisopreis email walvisopreis@gmail.com