nicolevanklink.reismee.nl

Aankomst

Na een goede vlucht met films en een praatgrage buurman kwam ik gistermiddag lokale tijd aan op O'Hare International Airport. Gelukkig ook hier geen gedoe bij de douane, dus na de hele papierwinkel getoond te hebben, mocht ik het land in. Toen toch maar met de taxi naar mijn kamer, want dat gezeul met die koffer was niet handig.

Ik had eigenlijk geen idee waar ik terecht zou komen, alleen een foto gezien en een keer met mijn huisgenoot geskyped. Maar het viel alles mee, het appartement is erg netjes en luxe, met een hele grote tv in de woonkamer. Zie ook de foto's. Gisteravond met moeite toch een tijd opgebleven. Het was in Nederland intussen diep in de nacht, dus ik had de 24 uur wakker bijna gehaald. Daardoor nu gelukkig eigenlijk geen jetlag!

Vandaag ben ik naar de universiteit gegaan, waar mijn begeleider niet was. Dat schoot dus lekker op. Ik heb wel een hoop andere mensen gesproken en een werkplek gekregen bij 3 andere studenten op de kamer. Daarna nog een aantal andere dingetjes geregeld, dus morgen waarschijnlijk echt aan de slag (als mn begeleider dan wel komt).

Het pand van de universiteit waar ik kom te werken is midden in het centrum. Het is net zo'n hoog en net gebouw als alle andere daar in de straat en bij de ingang met chic tapijt en mannen in pak in de hal vroeg ik me echt even af of ik daar wel moest zijn. Maar jawel, op de 11e verdieping zit het lab. Volgens mij met een heel mooi uitzicht, maar daar heb ik nog niet heel goed naar gekeken, want mijn kamer heeft geen ramen. (Zit je niet in het ziekenhuis, heb je nog geen ramen in je werkkamer...)

Morgen dus echt aan de slag, snel meer!
Groetjes, Nicole

Reacties

Reacties

Nik en Cin

Ziet er goed uit! Hoe zijn de jongens daar? Dan komen we misschien even langs binnenkort ;)

Denise

Heej Nicole! Kijk je bent aangekomen! Geniet ervan :)

Renee

Hoi Nicole!

Fijn om zo snel al iets van je te horen! Slim dat je lang bent opgebleven en daardoor nu geen jetlag hebt :-)! Succes vandaag op de universiteit!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!