nicolevanklink.reismee.nl

Gelukkig Nieuwjaar!

Bij ons is het ondertussen al weer een tijdje 2017, in Nederland wordt het dat nu zo ongeveer. We wensen iedereen dan ook een heel Gelukkig Nieuwjaar, op naar een mooi en gezond 2017!!

De afgelopen week zijn wij echt in het ‘zomervakantie’ gevoel gekomen. Het is overal een stuk drukker en samen met het mooie weer maakt dat er een echte vakantiestemming was. Met Kerst zaten wij in een ‘House Truck’ aan de Golden Bay. Toevallig waren een collega van Arjan en zijn vriendin daar ook in de buurt, dus hebben we met z’n vieren een uitgebreid Kerstdiner gehouden. Heel bijzonder, buiten in het zonnetje, met uitzicht over de zee.

Verder hebben we ons vooral vermaakt op en rond het water: vijf dagen op rij op het strand gelegen en gezommen, een kustwandeling gemaakt door het prachtige Abel Tasman National Park, en een stuk gekayakt over de zee naar verschillende strandjes.

Twee dagen geleden hebben we dan de boot genomen naar het noorder eiland van Nieuw Zeeland, naar de hoofdstad Wellington. Hier zijn we afgelopen nacht de stad in geweest om oud en nieuw te vieren. In de foto’s vind je een indruk van onze (zomerse) feestdagen.

Nu op naar de Nieuwjaarsduik!

Denise

Happy new year!! Ook voor jullie! Wat bijzonder om de feestdagen zo te vieren! Het ziet er geweldig uit!! Xxx